19 June 2007

Bush betuigt steun aan Abbas

ANP

WASHINGTON - Bla Amerikaanse blablabla George Bush bla blabla bla blablabla steun blabla bla bla bla Palestijnse blabla Mahmoud Abbas.

Bush blabla bla bla blablabla bla bla Israëlische blabla Ehud Olmert bla Washington bla Abbas bla bla bla Palestijnse blabla bla Palestijnen ‘bla bla blabla blablabla’ blabla blabla.

Bush bla blabla bla bla bla Olmert blabla bla tweestatenoplossing bla bla Israëlisch-Palestijnse blablabla blabla blabla, blabla bla machtsovername bla Hamas bla bla Gazastrook. Bla VS bla Israël blabla blabla bla bla ‘gezamenlijke strategie’ bla bla ‘extremisten’ bla Gaza bla blablabla, blabla Bush.

4 comments:

  1. Schitterend!

    Zowel de humor van dit artikel alswel de meeste artiklen die ik tot zover gelezen heb.

    Maar ik ga er zeker meer lezen!

    Dat je hier allemaal tijd voor hebt!
    Ik ben al blij dat ik nog tijd heb om mezelf te informeren.
    Deze weblog zal zeker een bron zijn!

    Klasse, ga door!

    ReplyDelete
  2. Nou heb ik nooit een hoge pet opgehad van de Bushiaanse taalvaardigheid, maar van deze steunbetuiging begrijp ik werkelijk niks.

    Maar waarschijnlijk is er ook niks zinnigs over te zeggen - althans niet door de oorlogsmisdadigers die mensenlevens alleen belangrijk vinden wanneer ze zelf naar Vietnam uitgezonden dreigen te worden...

    ReplyDelete
  3. Dank je wel voor het compliment Daimyo.

    Dwarslezer, het is een experiment met een ANP nieuwsbericht van gisteren. En mijn theorie klopt: ook al is het bijna onleesbaar, de nieuwswaarde ervan blijft hetzelfde.

    ReplyDelete
  4. Bla bla Israelische bla bla bla samenwerking bla gematigde Palestijnse krachten bla bla bla bla blaaaa. Bla bla verkiezingen bla bla bla bla minister bla bla bla bla Hamas bla bla bla internationale gemeenschap bla bla.
    Deze heb ik zelf gemaakt, wat maakt het uit (vul de clichés zelf in)
    Enzovoort.
    Sinds Pinochet heb ik niet meer zo snel een staatsgreep goedgekeurd gehoord vanuit Washington en ook Den Haag (Den Uyl sprak zich dan tenminste niet uit ten gunste van Pinochet).

    ReplyDelete