16 February 2007

Wilders dubbele jankepot

Neerlandsch parlementaire mossad-agent voor vrijheid van meningsuiting en vrijheid van kwetsen en beledigen, Geert Wilders van de Partij voor de Vrijheid, voelt zich zwaar beledigd door de voorstelling 'Amar speelt Ali' van cabaretier Amar El-Ajjouri. Hierin wordt een pop die op Wilders lijkt met urine overgoten en wordt hij zogenaamd onthoofd. Ook wordt orale seks met hem bedreven. Maarten Hamel, kunstcoordinator van het City College uit Den Haag, die al jaren met zijn leerlingen de shows van Amar El-Ajourri bezoekt: "Ik vind hem ontzettend goed en erg grappig", aldus Hamel. "Met zijn grappen spaart hij niemand: Turken, Marokkanen, Nederlanders en ook Wilders, ze komen allemaal aan bod. Een cabaretier als Hans Teeuwen is beduidend grover dan Amar." En... hoe voelt dat nou Geert?

"Ik haat nuance, ik doe niet aan genuanceerdheid. Dan moet je ambassadeur worden of zo. Ik wil graag dat mensen weten wat ik vind."


Tevens protesteert Wilders vandaag tegen een "demoniserend programma" op tv met kamervragen: "Bent u het met mij eens dat deze uitzending, waarin de Partij voor de Vrijheid consequent werd aangeduid als “extreem-rechts” een demoniserend, opruiend en politiek karakter had waarbij geen hoor en wederhoor is toegepast en waar alleen linkse actievoerders en multiculturalisten aan het woord kwamen?"

Volgens Wilders, bevriend met Sharon, gaat Israƫl nog niet ver genoeg. Dus mogen ze van mij alles doen met een pop die op Wilders lijkt: zak over het hoofd trekken en er dan op pissen, een jodenster in zijn borst kerven, electrocuteren, door honden laten bijten, zonder reden jarenlang opsluiten, publiekelijk verbranden, opblazen, zijn poppenhuis bulldozeren, de botten van zijn poppekinderen breken en daarna bombarderen op het strand, zijn poppengrootouders in hun bed afschieten (Haditha), zijn poppenvader de ingewanden uitsniijden (Sabra), zijn poppenmoeder verkrachten (Shatila) en zijn poppenvrouw laten werken in een Afghaans bordeel voor Amerikaanse militairen (in burqa).

1 comment:

  1. Maar ******** goed **** je ? Neem je je ***** nog ***** ?
    Je ****** echt ******. ***** zijn **** waar ****** je naakt **** ***** ketting ***** *******

    *EDIT*EDIT*EDIT*EDIT*EDIT*EDIT*EDIT*EDIT*
    Sorry Henk, alleen als het satire is.

    ReplyDelete