16 November 2005

woensdagmorgen 16 nov.: nederland rouwt








"Ik ben benieuwd naar de toedracht hiervan maar ik denk niet dat ik er een minuut minder door zal slapen."

"De krakers zijn druk bezig om nieuwe spandoeken te beschilderen, ze hebben tijd zat aangezien het woord WERKEN ze volkomen vreemd is."

"Ik ben zeer benieuwd hoe extreem links gaat reageren als de dader bijvoorbeeld een uitgeprocedeerde asielzoeker is."

"Zal wel een afrekening zijn. Krakers zijn tenslotte ook criminelen."

"Scheelt in iedergeval weer een hoop bijstandsgeld de komende jaren."

"FANTASTISCH NIEUWS !!!! DAT ER NOG VELE MOGE VOLGEN!!
Ik hoop trouwens dat de kogels van rechts kwamen"

"Op indymedia is het bericht over de overhoop geknalde kraker inmiddels verwijderd. Waarschijnlijk kwamen er te veel positieve reacties binnen maar het is natuurlijk ook mogelijk dat we blij zijn gemaakt met een dooie mus."

"Das nou jammer ik wou net eventjes bij ze langs gaan"

"Nou dat scheelt mij weer moeite en een dure kogel. Laten we hierop proosten. Weer een rode rat en minderwaardig mens minder!!!"

"Ik ben al aan het Googlen om te achterhalen op wie we vanavond een borreltje mogen gaan drinken.
Paul Frederickx van de Nijmeegse AFA misschien? Daar mist niemand iets aan."

"Bah ze maken bijna een held van hem"

"...rooie, anarchistische, laffe ongedierte zoals krakers en andere professionele beroeps demonstranten, provocateurs en consorten zijn deze mensen ( nou ja wat er voor moet doorgaan)..."

"Mocht er nog iemand willen delen in de feestvreugde: (link naar condeolanceregister)"

"Goh je opent twee topics en twee keer goed nieuws. Gister zag ik een stukje over de krakers in nijmegen en tering wat had ik een zin om ereen af te knallen. maar helaas iemand was me voor."

"Zo zie je maar weer dat Nederlanders niet van KRAKERS houden en terecht natuurlijk, nu nog een 100 tal precisie-bombardementen en we komen aardig af van dit werkschuwe ongewassen tuig."

"Het is schuim dat verwijdert dient te worden uit onze maatschappij dat hoeft zeker niet met kogels beslecht te worden! met werkkampen voor ze ben ik ook zeer tevreden.
Maar elke dode kraker is voor mij een genoegdoening voor de moord op Fortuyn. En op dit gebied ben ik niet voor rede vatbaar. Wat andere daarvan vinden laat me net zo koud als de moord op deze crimineel."

"Dat deze kraker nu reeds naar de eeuwige bijstandsvelden is vertrokken scheelt het tribunaal straks weer een hoop werk."

"Dit soort dingen moet je gewoon simpel bekijken en het meest voor de hand liggende is dat die bivakmuts is afgeschoten ivm een drugszaakje en alles wijst daar ook op gezien de methode hoe ze die bivakmuts afschoten"

"OPGERUIMD STAAT NETJES!"

"Er is helemaal niets verloren gegaan met dit heengaan. Het bestaan van deze idioot heeft de staat handenvol geld gekost aan juridische kosten + uitkeringen."

"Louis S. was dan een drugsdealer. Niets politieke moord."

"Ja proffesionele parasieten zoals dit figuur was doen nog meer dan proletarisch inkopen het verbaasd me dus niet dat hij ook in de drugs scene aan bij klussen was."

"VAN HARTE GEFELICITEERD IEDEREEN.. Door dit soort viezerikken is nederland nu verkankerd. links probeert ons al tientallen jaren te vervuilen met een multiculturele samenleving. En het gevolg kennen we! een samenleving waarbij 'wij'(echte autochtonen) ons keer op keer moeten aanpassen aan Respectloze Stelende, Moordende, Rovende, Stinkende(vooral moslima's) Verkrachtende en Werkeloze Allochtonen(meestal moslim!! lekker geloof hé!) "

"Heerlijk nieuws om te lezen dat die linxe terrorist is afgeschoten! Gewoonweg fantastisch dat er nu eindelijk eens zo'n gore linxe hond is afgemaakt. Was vast dikke billemaatjes met volkert van der graaf. Ze zijn allemaal hetzelfde, en verdienen maar 1 ding, en dat is de dood. Alleen jammer dat ie niet lang heeft geleden. Maar we kunnen niet alles hebben. Volgende keer nog beter! Op naar het volgende linxe stuk afval!"

"Ik hoop dat hij heel laf om zijn leven heeft gesmeekt."
__"Hopelijk krijgt hij een waardige krematie: (afbeelding poster Reisbureau Rita)"

"Het was ooit zo dat je, in het kader van ongediertebestrijding, een vergoeding kreeg als je een rattenstaart inleverde. Wat vang je voor een bivakmuts?"

"Die beschaving heeft dat uitschot enkele jaren geleden al bij me ontnomen.
Heeft de eerste vuilnisophalingsdienst al aangeboden om de crematie in hun vuilverbrandingoven te laten plaats vinden, meneer zal wel niet verzekerd zijn geweest."

"Who cares?"

"Ik zie geen verschil tussen de recnet geliquideerde criminelen en deze kraker.
Opgeruimd staat netjes, zeker zolang de overheid dit geteisem niet de baas kan. Overigens hoop ik niet dat de kogel van rechts kwam, maar lijkt het mij veel beter voor de geestelijke ontwikkeling van extreem links als de dader een uitgeproceerde asielzoeker is."

"Dacht je trouwens werkelijk dat er ook één agent in Nederland de dood van dit stuk uitschot betreurt?"

"Voorlopig is het nog niet strafbaar om moord te verheerlijken, of smaad te bagatelliseren. Dus we nemen het er nog even van."

"Over het algemeen kan ik trouwens vrij snel meegevoel opbrengen voor mensen die slachtoffer van geweld worden, ook al is het iemand die ik allesbehalve zie zitten. Het rare is, dat ik dat bij dit geval helemaal niet heb.
Deze groep gedraagt zich al 20 jaar ongestraft uiterst agressief, destructief en ondermijnend in de samenleving. Dat wekt mijn woede enorm op.
Als hen dan het geweld dat ze met hun verkrampte, rancuneuze koppen in het rond sproeien, eens een keer keihard in hun eigen smoel terugketst, kan ik er kennelijk niet van wakker liggen. Een nieuwe sensatie voor mij."

"Ach, die lui begeven zich in allerlei schimmige groepen en gaan om met vuurwapengevaarlijke terroristen"

"Het is weer een Volkert minder."

"De enige goede kraker is een dode kraker. WE HEBBEN EEN GOEDEKRAKERIN NEDERLAND HOERA!"

"moord is zeker geen goede zaak maar dat houd me niet tegen om hier vrolijk van te worden. Ik moet denken aan al die mensen die de afgelopen jaren 10 talle jaren bedreigd zijn door dit uitschot! zo! en nu zijn de rollen omgedraaid en zijn zijzelf de bedreigden, nu weten ook zij hoe dat voelt. Ik blijf erbij voor mij is het payback voor al hun criminele daden!"

"Verder gaat het mij niet om de mening van dit ongedierte (alweer een foute aanname van je die nergens op gebasseerd is) maar om wat hij was "uitschot"! Lid van een groep fascistoïde figuren die geen moeite hebben om geweld en bedreigingen toe te passen!"

"Het is jammer dat het Volkert niet was. Voor de rest, ik ken die vent niet, maar als ie net zo is als andere fanatiekelingen die ik uit extreem-linkse milieus ken, denk ik, er is weinig verloren voor een betere wereld en samenleving."

"Ik ben ook voor de doodstraf en vind het okay dat crimineel uitschot op zo'n manier uit de weg worden geruimt, voor mij zit er tussen deze moord of iemand die als crimineel de doodstraf weinig verschil, de eind conclussie blijft hetzelfde 'opgeruimd staat netjes'!"

"De reden waarom ik deze moord niet erg vind is niet vanwege zijn mening maar om wat hij is en waar hij mee omgaat. ... En zo denk ik er ook over als een kraker naar het laatste oordeel wordt geschoten! Er gaat niks aan verloren! Het is allemaal tuig met allemaal de neuzen dezelfde kant op!"

"Wat betreft mijn onderbouwing voor de feestvreugde? vooruit hier komt 'ie nog een keer. Figuren als deze kakkerlak hebben jarenlang ongstraft mensen kunnen bedreigen, demoniseren, mollesteren of ergere aanslagen kunnen plegen van politici tot nerdsfokkers. Nu zijn de rollen omgedraaid en dat werd tijd ook, want deze kakkerlakken kregen weer veelste veel babbels de laatste tijd! Nu worden zij bedreigd en kunnen eens aanvoelen hoe dat is 'om bedreigd te worden' ! Daarom viert Kersey samen met vele andere feest vandaag! Net als toen Fortuyn werd afgeknald en heel extreemlinks Nederland feestvierden!"

"Feest nee, maar wel een zalig gevoel dat weer zo een rat naar de eeuwige jachtvelden is geholpen!"

"deze jongen was trouwens maar een kleintje, wanneer gaan we nu eens de grote linkse flikkers opruimen ?"


Met 'dank' aan de leden en aanhangers van de Lijst Pim Fortuyn: www.pim-fortuyn.nl, www.fortuynpolitiek.nl ("onafhankelijk en objectief")

NB! Nog even voor de duidelijkheid: dit zijn niet mijn woorden maar citaten uit bovengenoemde forums!

49 comments:

  1. aah jak dat is wagelijks..dat zou voor mij een brug te ver zijn...

    ReplyDelete
  2. Kunnen we anders verwachten van ze eigenlijk....Zieke mensjes.

    ReplyDelete
  3. heeft de lpf dan mensen die kunnen lezen en schrijven,kan niet meer dan 1 lid zijn die de stukjes schrijft dat is dan meteen de de haubtarmstrekker.

    Ben benieuwd of Joost"aangifte"Eerdmans,Visser en Haersma Buma nu ook kamer vragen stellen over dit voorval en de lpf internet uitlatingen.

    Maar èèn voordeel heeft het de bruine ratten komen uit de riolen dus dat maakt het opruimen een stuk makkelijker.

    ReplyDelete
  4. Zo het apie komt uit de mouw. Lelijk hoor.

    ReplyDelete
  5. Misselijk makend volk daar bij de LPF. Brrrrrrrr

    ReplyDelete
  6. Liever communist dan blind voor de werkelijkheid!

    @ sonja,
    Zullen we ff linkjes matzen?

    ReplyDelete
  7. Bedoel je daarmee elkaar in de linkslijst (bij mij rechtslijst) zetten? Best, maar er komt toch bijna niemand bij mij hoor, alleen een paar verdwaalde linkse stumpers ;-)
    O hij staat er al bij jou. Goed, effe kijken of ik nog weet hoe het moet.

    ReplyDelete
  8. Die man reageerde af en toe weleens op het weblog van Jan Marijnissen. Ik was het zelden met hem eens, maar ik ben er toch wel even stil van dat hij is doodgeschoten.

    ReplyDelete
  9. Nee, natuurlijk mag je het niet met iemand eens zijn. Ik vond Fortuyn ook een eersterangs fascist maar ik heb niet staan juichen bij zijn dood. En dat geldt ook voor Van Gogh.

    ReplyDelete
  10. Nederland rouwt niet. Het interesseert niemand ene moer. Weer een Volkert minder.

    ReplyDelete
  11. Er zijn genoeg mensen die het wel interesseren anonymous! Dat jij gevoelloos bent wil niet zeggen dat de rest van de mensheid dat ook is.

    ReplyDelete
  12. De dader is volgens de politie een blanke man met blond haar en grijze lokken. (Wilders?)
    In ieder geval geen vluchteling of buitenlander.
    Zal wel één of andere arische idioot zijn.

    ReplyDelete
  13. Dank je voor de misselijkmakend overzicht. Heel verhelderend, laten we daar vooral boven blijven staan.

    ReplyDelete
  14. Zeker. Ik heb de LPF hierover gecontacteerd, dus ik ben benieuwd of ze hiertegen stelling gaan nemen.

    ReplyDelete
  15. Ze zijn altijd "Anonymous" he.

    ReplyDelete
  16. Misselijkmakend is het allemaal zeker wel. Echter, een aantal, met name de rechtstreekse oproepen tot moord werden van de betreffende sites verwijderd. Ik hoop dat je dat dan ook hier doet.

    ReplyDelete
  17. Er is niets verwijderd, het staat er allemaal gewoon nog voor zover ik dat kan overzien. En wie is u om te hopen dat ik mijn eigen weblog ga censureren? Om dat tuig te beschermen?

    Nee, het moet maar eens in de openbaarheid worden gebracht. De LPF reageert niet (laf) dus ben ik elders met dit pakket gaan leuren. Hadden ze maar moeten reageren.

    ReplyDelete
  18. Anonymous, ga jij je naam eerst maar eens leren spellen.

    ReplyDelete
  19. Anonymous...nehhh dat laat sonja lekker staan hoop ik, en anders wijd ik er een domeinnaam aan....gratis reclame voor de LPF/LR...

    ReplyDelete
  20. Haat vanuit links en haat vanuit rechts.
    Het is maar politiek mensen.
    En die reacties zijn waarschijnlijk van pubers die proberen stoerder en hartelozer te zijn dan de rest.
    Overtreffende trap.
    Want ze stemmen zelf niet, ze weten niet eens wat links/rechts precies inhoudt.

    Maar het bewijst wel weer een hoop.
    Ik juigde de dood van Theo en Pim niet toe, en ik merk dat er wel mensen zijn die deze moord toejuigen.

    Conclusies zijn dan snel gemaakt.

    En een stoere bink met een ben ik nog nooit in mijn leven tegengekomen.

    ReplyDelete
  21. Nee, dat zijn volwassenen, dat kan ik je verzekeren Michiel. En wanneer dat 'maar politiek' is, wat is die 'politiek' dan van plan met Nederland?

    Verder heb ik nooit ergens oproepen gelezen om meer 'fortuynen' en 'vangoghen' te gaan vermoorden? Dat mensen stonden te juichen toen, zal wel, want gekken genoeg, maar ik ben het nog nooit ergens tegengekomen, en zeker niet zo massaal.

    ReplyDelete
  22. Beste Sonja, ik bedoel jou niet.

    Ik zie gewoon dat de één de ander zwart maakt, en dan zegt de ander weer 'zie je nou hoe ze zijn'.

    Het mes snijdt aan 2 kanten.
    Ik heb mensen zien glimlachen toen Theo vermoord werd of Pim.

    ReplyDelete
  23. Michiel ik heb niemand zo zien juichen om de moord op Theo. Niet in mijn omgeving in ieder geval. Het verbaasde me niet en ik heb ook geen rouwfase doorgemaakt maar lachen of juichen om de dood van iemand dat nooit. Daarom vind ik het ook zo goed van Sonja dat ze deze reacties hier plaatst. Laat mensen maar eens zien hoe men van rechts over hun politiek tegenstanders denkt.

    ReplyDelete
  24. Als iemand Samir Azzouz per ongeluk doodrijdt dan vinden jullie dat allemaal zeker ook zo erg? Geen enkel vreugdedansje valt dan bij jullie moraalridders te bespeuren, want lachen of juichen om de dood van iemand dat nooit.
    En in het geval van de vermoorde activist, deze valt natuurlijk niet te vergelijken met bovenstaand sujet, maar waar ligt de grens daartussen? Veel mensen vinden hem een erg nare man en hebben daar gegronde redenen voor en het is dus hun goed recht om daar niet bepaald om te rouwen.

    ReplyDelete
  25. Ten eerste"jullie"is jodenvolk maar dat terzijde,blijkbaar vind jij dat iemand die het pad van het recht bewandeld,valt onder de categorie nare enge mensen waar je niet om hoeft te rouwen.Mensen die om de dood van dat"sujet"niet rouwen zullen dus de crimenelen zijn die door de rechtelijkemacht zijn veroordeeld in het proces tegen dat "sujet".
    Het is inderdaad duidelijk dat jij weer zo'n achterlijke lulhannes bent met alleen respekt voor de rechtstaat als het jou uitkomt.En inderdaad door zulke klootzakken als jij gaat dit land naar de kloten.

    ReplyDelete
  26. Beste kapitalist, je maakt er een potje van. Samir A. is niet iemand die zich heeft ingezet voor de bescherming van onze rechtstaat en democratie. Louis Sévèke is niet per ongeluk doodgereden. De vraag waar 'de grens' ligt valt duidelijk te lezen op dit blog. Dat heet ook niet voor niets het Eindpunt.

    "Veel mensen" vinden Sévèke een nare man - 99,99 % van diezelfde mensen hadden nog nooit van Louis Sévèke gehoord. Dus die "gegronde redenen" is apenpraat, laat staan dat ze ergens recht op zouden hebben.

    Maar stuur me maar een rouwkaart als het zover is, dan kom ik ten overstaan van je familie en je bloedjes van kinderen wel op je graf dansen en je hele zogenaamde doopceel lichten. Alleen maar om jou je gelijk te geven. Fijn hè.

    ReplyDelete
  27. Is Seveke doodgereden dan? Door wie?
    Door een bakfiets die linksom ging in plaats van rechtsom?

    ReplyDelete
  28. Ik ben het absoluut niet eens met de uitspraken op die pim-fortuyn website maar heb er ook reacties op zien staan die deze opmerkingen tegen gingen. Het is nooit goed om met geweld je gelijk op te eisen en daarom zeer verwerpelijk. Maar daartegen lees ik in de reacties op dit blog ook een aantal reacties die kant nog wal raken, namelijk...

    Rob: ......de bruine ratten komen uit de riolen dus dat maakt het opruimen een stuk makkelijker.

    Lekker scoren Rob.. Alles wat rechts is is in jouw opinie dus een bruine rat....

    Redstar: Liever communist dan blind voor de werkelijkheid !

    Jij huppelt dus fijn achter de linkse nazi Stalin en zijn kornuiten aan met je communisme. Linkse fascisten zijn even erg als rechtse kameraad Redstar !!!

    Sonja: Ik vond Fortuyn ook een eersterangs fascist

    Waar haal je dat dwaze idee vandaan ? Fortuyn was ABSOLUUT geen fascist !!!

    Charlie: De dader is volgens de politie een blanke man met blond haar en grijze lokken. (Wilders?) In ieder geval geen vluchteling of buitenlander. Zal wel één of andere arische idioot zijn.

    Ben jij getuige geweest ? Zo niet, sla dan niet zulke onzin uit aub.

    Simone: Laat mensen maar eens zien hoe men van rechts over hun politiek tegenstanders denkt.

    In ben, ten opzichte van de meeste mensen hier, ook rechts denkend maar keur deze laffe moord absoluut af. Moord is zinloos geweld, tenzij het slachtoffer zelf een moordenaar is !!!

    ReplyDelete
  29. Lieve schat denk aan je hart, ik schreef: ik VOND Fortuyn ook een eersterangs fascist. If hij ook werkelijk een fascist was, daar valt natuurlijk over te discussiëren. :)

    ReplyDelete
  30. Ja is waar en dan kunnen we gelijk JanMaat upgrade...

    ReplyDelete
  31. wat is de bedoeling hiervan? stelletje harteloze maar vooral: hersenloze mensen! Draagt dit ergens anders toe bij dan haatzaaien en jezelf (zonder naam dan overigens) voor gek te zetten?
    ROT OP!

    ReplyDelete
  32. creepyking: "Redstar: Liever communist dan blind voor de werkelijkheid !"

    Jij huppelt dus fijn achter de linkse nazi Stalin en zijn kornuiten aan met je communisme. Linkse fascisten zijn even erg als rechtse kameraad Redstar !!!


    Stalin was geen communist.

    ReplyDelete
  33. Rot op???
    Wat bedoel je? Uitzetten of affakkelen?

    ReplyDelete
  34. Sonya.. met alle respect voor je bedoelingen, vind ik dit niet een duidelijke functie hebben.
    We weten allemaal dat die fortuynisten nogal ziek zijn. En vooral heel erg in de war. Maar deze dingen te publiceren, vind ik nou niet nodig. Je kan op de site van hun gaan lezen als je daar behoefte aan hebt. Je geeft ze alleen meer schrijfplezier. "Hoe meer gepubliceert hoe beter"

    ReplyDelete
  35. en daarnaast: ik vind.. voor mensen die alleen dit lezen en niet verder, het heel erg onduidelijk dat je het er niet mee eens bent.

    ReplyDelete
  36. creepyking inderdaad makkelijk scoren maar in deze was ik misschien wat te genuanceerd de nadruk had meer op het opruimen moeten liggen,zal er in de toekomst rekening mee houden.

    zoekingodsnaameenhobby,ben blij dat de onderafdeling van het CIDI nu een hobby gevonden heeft in het bezoeken van dit log.

    ReplyDelete
  37. Rob: wat nou weer - CIDI? Hoe kom je daar bij?

    ReplyDelete
  38. Zoekingodsnaameenhobby:
    We weten niet allemaal dat fortuynisten zieke figuren zijn - dat is juist het probleem!

    Die heertjes in hun krijtstreeppakjes en circusdassen poepen in hun broek van dit soort logjes. Ik weet al dat ze er zwaar de ziekte in hebben, want het gaat blijkbaar heel Nederland door.

    Een normaal mens haalt het niet in zijn hoofd om op die forums te lezen (klopt, ik ben niet normaal). De meeste reacties die ik krijg zijn van mensen die zich rotschrikken dat dit zomaar kan in Nederland. Dus is het goede informatie geweest. Openheid van zaken!

    Dat mensen niet lezen, zelfs een vette disclaimer niet, is niet mijn probleem. Het Eindpunt is ook niet bedoeld voor luie mensen :-)

    ReplyDelete
  39. sonja staat er erg ongelukkig zie ik,cidi had te maken met ck niet met zoekeenhobby.

    ReplyDelete
  40. Dit is inderdaad een flinke hoeveelheid ranzige uitspraken, maar ik vraag me toch af wat je hier precies mee probeert aan te tonen. Dat er kennelijk neonazis bestaan en freaks die zich "Fortuyn-aanhanger" noemen en de anderhalve hersencel die ze overhebben benutten om dit soort dingen in te typen? Dat is toch inmiddels wel bekend. Iedereen die de moeite neemt een kwartiertje te surfen kan dagelijks een dergelijke verzameling haatzaaierij bij elkaar sprokkelen. Met Fortuyn heeft dit allemaal weinig te maken denk ik.

    Aardig trouwens, die bewerking van de Rita poster!

    ReplyDelete
  41. Even alleen mijn respect uitspreken voor de Grote Nederlander Luis Seveke.

    walking bull

    ReplyDelete
  42. Beste David, misschien begrijp je het wanneer je weet dat de webmasters (alles met Fortuyn te maken) deze uitspraken laten staan, en de LPF er geen afstand van neemt.

    ReplyDelete
  43. @David
    Dat gezonde rechtse politiek (voor zover dat mogelijk is), gemixt is met extreemrechtse lieden en stromingen. En die zijn voornamelijk te vinden bij Fortuyn klonen, LPF/LR.

    ReplyDelete
  44. Hallo Rob, ik begrijp dat jij Seveke erg hoog hebt zitten en de beweging waar hij deel van uitmaakt ook. Waar zij de afgelopen tientallen jaren verantwoordelijk voor is, daar is de heer Seveke wat mij en vele anderen die zich enigszins laten informeren betreft, mede aan schuldig. De extreem-linkse kliek is grotendeels verantwoordelijk voor aanslagen, doodsbedreigingen, eigendomsvernietiging, terroristenhuisvesting, brandstichtingen, noem maar op. Seveke & co. deden er alles aan om dit soort criminelen zoveel mogelijk uit handen van justitie te houden. Het pad van het recht bewandelen kennen we inmiddels wel. Eerst worden veroordeeld tot negen maanden celstraf en dan de rest van je leventje proberen je soortgenoten hiervoor te behoeden als zij criminele activiteiten ontplooien of hebben ontplooid is wat mij betreft walgelijk en een overtreding van achteren op de rechtstaat. Deze hypocrisie valt bij steeds meer mensen in het verkeerde keelgat. Moet je daar nu om rouwen: dacht ’t niet! Ik ben van mening dat dit land rap naar de klote gaat door idioten zoals JIJ.
    Sonja, leer eens lezen. Ik heb niet gesteld dat Seveke per ongeluk is doorgereden. Ik gaf alleen een voorbeeld van hoe zijn (Samir) dood eruit zou kunnen zien en wat de reactie van mensen daarop zou kunnen zijn. Ik stel nergens dat de dood van Seveke iets met per ongeluk doodrijden te maken heeft. Maar blijkbaar zie jij iets dat er niet staat. 99,99 % van diezelfde mensen (knap dat jij hier een cijfer van hebt trouwens, ik ben benieuwd wat je bron is) kunnen tegenwoordig binnen de kortste keren op internet veel zaken te weten komen over deze man, en DAARUIT hun conclusies trekken. Jouw opmerking betreffende ‘apenpraat’ slaat derhalve kant noch wal. Jij bent degene die er een potje van maakt, niet ik? Dat andere mensen dan julie geen recht hebben op een eigen mening verbaast mij niets, leer mij extreem links kennen! Alleen jullie mening telt, mensen met andere meningen dienen het liefst monddood te worden gemaakt en als dat niet lukt, zelfs niet door het verspreiden van leugens, dienen zij soms zelfs dood te worden gemaakt. Vraag maar aan het vriendje van Seveke, Volkert van der Graaf.

    ReplyDelete
  45. En onder welke nick post jij op die forums? Je lult uit je nek, Seveke was geen crimineel en had helemaal niets met terroristen te maken. Je kan wel hoog van de toren komen blazen hier met een opgekookt prutje leugens uit het nazikamp, maar het enige dat je met je reactie bewijst is dat je shit for brains hebt.

    ReplyDelete
  46. Ik word zo ongelofelijk depressief van dat stompzinnige ge-etter. Blablabla zeggen wat je denkt moet kunnen, nou het zou een hoop mensen sieren als ze eerst eens zouden nadenken voordat ze wat zouden zeggen, maar goed, voor denken moet je hersens hebben en dat is vast te veel gevraagd. Ik hoop van harte dat al die haatdragende idioten zichzelf tegenkomen. BAH!

    ReplyDelete
  47. ahhhhh. Arme kapitalist...
    Ik dacht al: Er moet een sterk gevoel van frustratie leven onder dat soort mensen, dat ze zulke gruwelijke dingen denken en durven te zeggen. Ik vroeg me alleen af wat voor frustratie het is. Maar nu weet ik het! in ieder geval bij deze zielepoot: je hebt gewoon te weinig aandacht gekregen in je leven! "bleh zij krijgen altijd gelijk en ik niet, buhuu!" Ahhhhh. Vroeg of laat komt het wel goed met je, hoor! Hoop ik tenminste voor je.. en voor je omgeving, want zo'n haatdragende idioot kan zichzelf maar beter een keer tegen komen (zoals margriet al schrijft)

    ReplyDelete
  48. Het is een beschamende vertoning allemaal. Ben benieuwd wanneer de mensen weer bij zinnen komen..

    ReplyDelete
  49. Menig heftige Imam kan niet op tegen de uitspraken die ze op dit "pim-fortuyn-imam" doen zeg!
    Wat een psychopaten daar! En dat mag allemaal wel ?????
    Ik vind het goed dat je dit laat zien, Sonja. Wat een nazis lopen er rond in Nederland, bah.

    ReplyDelete