20 November 2012

Telegraaf verspreidde opzettelijk zeer beschadigende leugens over Dries van Agt

Voorgeschiedenis mediahetze:

Van Agt: Joden hadden staat in Duitsland moeten krijgen
Van Agt zoekt nieuwe Heimat voor de Joden
Aangifte tegen 'anti-joodse speech' Van Agt
Etcetera. Heel zionistisch Nederland kwijlde ervan.


Jan Dirk Snel | 20.11.2012 | NEDERLANDS

Citaat (voornaam door mij toegevoegd):

"Ik zat met Dr. Abdallah op de eerste rij en hoorde op een gegeven moment dat er een journalist van De Telegraaf was binnengekomen, foto’s had gemaakt en klaarblijkelijk ruzie had gemaakt met iemand die bij de ontvangst van de genodigden stond. Ik heb geen idee wie dat was, maar de ruzie ging over het feit dat hij niet was uitgenodigd en niet vooraf had gemeld dat hij zou komen en plotseling zich opdrong aan de organisatie, die daar niet op was voorbereid. De journalist vertrok weer nadat Van Agt zijn woordje had gezegd en that was it, dachten we op dat moment. Ik had er geen idee van dat deze journalist, waarvan we nu de naam kennen, [Servaas] Van der Laan [deze conclusie, ook verderop, lijkt mij vooralsnog voorbarig, jds], deze vuilspuiterij en leugens zou verspreiden."

Lees op de website van Jan Dirk Snel het hele bericht met alle details.

TRANSLATE

No comments:

Post a Comment