14 March 2011

SGP'er meldt: "Het einde van de tijd is nabij!"



SGP-fractievoorzitter in Drenthe Willem van Hartskamp twittert dat iedereen zich snel moet bekeren:

Het kan niemand zijn ontgaan: de wereld gaat voorbij en haar begeerlijkheid! Iedereen moet zijn ogen openen voor de terugkeer van Jezus!

aardbeving geeft aan: Het einde van de tijd is nabij! Geen 25 jaar meer...

RT @arjanbaan Mark. 13:1-5. De catastrofe in Japan heeft ons opnieuw iets te zeggen. "Als wij ons niet bekeren, dan zullen we allemaal evenzo omkomen."

RT @arjanbaan De Bijbel noemt aardbevingen een begin v/d weeën. (Matth. 24:8) Een vooraankondiging v/d persweeën; een voorspel van ergere gebeurtenissen!

Ik heb enkele tweets van Arjan Baan doorgestuurd. Beste mensen, neem en lees! Er gaat nog veel meer komen in de wereld.

PS het is geen bangmakerij van mijn kant, maar simpelweg de Bijbel die het allemaal heeft voorzegd!

Ik mag mensen graag positief prikkelen, dus die jaren... Toch...ik geloof dat het niet meer zo lang duurt.

De volkeren op aarde zijn in beweging, grote rampen sneller en heftiger! Je kunt er niet meer omheen. Toch?

Mensen, ik merk dat er verwarring bestaat over de genoemde 25 jaar en het vergaan van de wereld: het is slechts bij wijze van spreken!!

We kunnen niet weten wanneer Jezus terugkomt. Dus neem het niet letterlijk.

Ja ja, het einde is nabij - maar neem het niet letterlijk. Het staat toch echt in de bijbel - maar neem het niet letterlijk. Godsallemachtig...

UPDATE: O nee, hij meent het toch weer wel. Een soort. Maar hij wil niemand bang maken hoor, echt niet. Hoewel ik natuurlijk, wat er ook gebeurt, zal branden in de hel. Het idee alleen al, dat Nederland door dit soort geestelijk gemankeerden wordt bestuurd.


Hier is nog zo'n gemankeerde, maar dan op wereldschaal.

No comments:

Post a Comment