27 September 2010

De "smerige trut" is "pro-joods"

aart liberty van wijngaarden
Stomme trut,
Wat ben je toch een smerige trut. We hadden al eerder een conversatie, maar na hetgeen je meende op Stop de Bezetting te moeten uitkotsen, is wel duidelijk aan welke kant je staat. Er zogenaamd een anti-Israel site op nahouden en op iedere posting over joden er tegenin gaan. Je bent dus duidelijk pro-Joods, vuile trut.
Ik zal je te gronde richten, daar kan je op rekenen, misbaksel.
Aart Liberty

Klopt helemaal: ik ben pro-joods. En ook pro-christendom, pro-islam, pro-hindoeisme, etcetera. Ik zie geloof en religie namelijk als een privé-aangelegenheid, dus moet iedereen dat voor zichzelf weten. Geloof is een jas die je aantrekt. Zelf ben ik een nudist :)

De geciteerde fanmail is van Aart van Wijngaarden uit Thailand, een idioot die tegenwoordig op de website van van Stop de Bezetting een podium krijgt om zijn jodenhaat te ventileren. Van Wijngaarden meent o.a. dat joden "ratten" zijn die er op uit zijn om "wereldhegemonie" te verkrijgen, dat gaskamers nooit bestaan hebben, en de holocaust een verzinsel van joden is. En o ja, Joran van der Sloot is een "volle jood". Lees hier verder als u nog niet misselijk genoeg bent.

Paul Lamp van Stop de Bezetting meent echter dat zo iemand op zijn website de vrijheid moet hebben om zijn "mening" te uiten. Daarentegen verwijderde hij eerder wel mijn reactie die kritisch was op Anja Meulenbelt. Na 'overleg' met de politica wel te verstaan - met mij werd geen overleg gevoerd. Terwijl ik nog wel tijd stak in die website door er mijn logs en andere artikels te posten. Het spreekt voor zich dat ik met die club niets meer te maken wil hebben. Ik wil zowiezo geen lid van een club zijn die vanaf de zijlijn door politici worden aangestuurd.

Aart van Wijngaarden werd onlangs ook van de meest liberale weblogserver ter wereld (deze dus) verbannen. Holocaustontkenning is in de VS niet verboden, maar haatzaaien, 'incitement', wel. 'Aart Liberty' manifesteert zich op het internet als een sprinkhanenplaag, en hij heeft inmiddels alweer een nieuw gratis weblog gevonden bij web.me.com. Van Wijngaarden denkt momenteel verbanning te kunnen voorkomen door daar niet meer over 'joden' te schrijven, maar over 'zionistische joden'. Daar heeft hij jaren over gedaan, dus erg intelligent is hij niet.

3 comments:

  1. Ik heb ook een poosje die reakties op de website van de SBD gelezen en ook wel eens gereageerd. Ik ben er mee gestopt, want het is toch iedere keer hetzelfde verhaal. Er zijn genoeg goede websites waar goede informatie is te vinden zoals die van jou waar ik iedere dag op kijk

    Corrie

    ReplyDelete
  2. Ik wil je nog op deze weblog wijzen

    http://jominee.web-log.nl/jominee/2010/09/-leugenprofetie-van-christenen-voor-isra%C3%ABl-.html

    Corrie

    ReplyDelete
  3. Dank je wel Corrie. Jawel, de Jominee website ken ik natuurlijk!

    Ik sluit me aan bij het idee dat Jan Willem Stam stelt over Sabeel: "Sabeel is niet anti-Israël. Sabeel is anti-geweld, anti-fundamentalisme, anti-racisme, anti-demonisering, anti-stemmingmakerij, anti-biblicisme."

    ReplyDelete